Wednesday, February 18, 2009

2nd WEEK OF STUDY

ari ni dah ari ketiga dalam mggu kedua pas aku register...
memcam benda berlaku...
from study problem hingga ar ke personal problem...
x tau dah cm ner nk handle sume prob nie..
problem dalam study cm biasa ar..
dapat plak lecturer yg TERAMAT la baik sampai lecture die aku kitorg tdo dalam kelas...
dah ar subject tue mmg TOUGH and masuk dalam exam....percentage plak jgn kate ar: 70% tue...
cm ner ar nk dapat 4 flat nie...dah ar dah janji ngan parents, ngan yg TERSAYANG lagik....
nk blik umah pn x de masa kot...
huhuhuhu..
jgn kate nk blik umah parents, nk beramah mesra ngan cik pingu pn xde masa..
ader je menda nk kna wat..hai, entah la..........
dah la JAUH, ader jer benda x kna...


personal problem plak, xde pa per sebenar nyer...
ntah la..
dua tiga ari ni ader je menda x kena....
ngan cik pingu nyer la..
problem sendri lagi....
dah 3 ari aku x tumpu dalam kelas sbb aku slalu pikirkan hal nie..
nampak je aku x amik kisah n x masuk campur dalam sume perkara, tapi aku pikir kan jugak..
sampai kan kekadang tdo pn still pikirkan benda nie...
x tau ar sampai bile benda ni akan berlaku...
aku cuma harapkan benda ni x menjejaskan relationship kitorg...
because I'M REALLY REALLY LOVE HIM.......
dunno ar after this cm ner....
i just wanna we have a good relationship till d end of our life...
but ..................


erm...
i think i should be tolerance with him..
i think i dun want to show that i masuk campur in his work, i'll do it by myself...
i think i know what i'm going to do..
tp takut lak die marah..
kang die cri lain, nangis x berlagu ar aku..

No comments: